Gyakori Kérdések

Itt megpróbálunk minden olyan esetleges kérdésre választ adni ami a szolgáltatásunkkal kapcsolatos.


Szerződés


  Magánszemély esetén:
  • 18. évét betöltötte,
  • magyarországi lakcímmel rendelkezik,
  • szerződéshez szükséges dokumentumok megléte,
Cégek esetén:
  • készfizető kezességet vállaló személy (magánszeméllyel megegyező feltételek vonatkoznak rá)
  • készfizető kezes bankszámlaszáma,
  • szerződéshez szükséges dokumentumok megléte,
Szerződéskötés menete: Felveszed a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal telefonon vagy személyesen, illetve valamelyik üzletkötőnkkel. Ezt követően segítenek a megfelelő díjcsomag kiválasztásában. A szükséges dokumentumok segítségével kitöltik az előfizetői szerződést, ezt követően 72 órán belül megküldjük a sim kártyát és a szerződést. Átvételkor 6000 Ft letét megfizetése szükséges, mely a szerződés felmondás és az utolsó számla kiegyenlítése után visszajár. Az aláírt szerződést elsőnek elég emailben elküldeni az agnatus@agnatus.hu email címre „Teszt Elek előfizetői szerződés” tárgyi jelöléssel. Ezt követően eljuttatni postai vagy személyesen az irodába 1152 Budapest Szentmihályi út 171 3/302 iroda (több jöhet egyszerre, nem szükséges egyesével).
Magánszemély esetén Egyéni vállalkozó esetén Cégek esetén
Következő adatokra van szükségünk:
  • Név
  • Születési hely, idő
  • Anyja neve
  • SZIG száma
  • Állandó lakcím
  • Ideiglenes lakcím
  • Lakcímkártya száma
  • Adóazonosító jel
  • Email cím
  • Telefonszám
  • Név
  • Születési hely, idő
  • Anyja neve
  • SZIG száma
  • Állandó lakcím
  • Ideiglenes lakcím
  • Lakcímkártya száma
  • EV Adószám
  • EV Nyílvántartási szám
  • Email cím
  • Telefonszám
  • közüzemi számla
Kézfizető kezes adatai:
  • Név
  • Születési hely, idő
  • Anyja neve
  • SZIG száma
  • Állandó lakcím
  • Ideiglenes lakcím
  • Bankszámlaszám
  • Cégben betöltött pozíció
  • Email cím
  • Telefonszám
Céges papírok közül az alábbiakra van szükségünk:
  • aláírási címpéldány
  • cégkivonat
  • közüzemi számla
Ezen felül természetesen az okmányok bemutatását kérjük tőled, elektronikus szerződés esetén kérjük olvasható képet küldj el részünkre az okmányaidról. Természetesen az okmányokat ellenőrzés követően töröljük. Ezen felül még kérünk egy közüzemi számlát, mely az állandó lakcímre szól.
Meglévő ügyfél lemondó nyilatkozatot tölt ki az új előfizető nevére, majd az új előfizető szerződik velünk.
Módosíthatja, hűség esetén hűségátvállalással. Cégünknél nincs külön lakossági és üzleti csomag, egységes árképzés van.
A névátírás lehetséges, hűségátvállalással. Cégünknél nincs külön lakossági és üzleti csomag, egységes árképzés van.
A számhordozás segítségével lehetősége van szolgáltatót váltani úgy, hogy régi megszokott számod teljes egészében, tehát a 06 30, 06 20 vagy 06 70 előhívóval együtt megtartod. A számhordozás egyszerű folyamat, gyors, akár 2 nap alatt is megtörténhet, és ráadásul teljesen díjmentes.
A szolgáltatóval egyeztetni szükséges a személyes okmányok adatait. Ezen adatok megadása szükséges nekünk is. Adatokban való eltérés esetén a hordozás meghiúsul.
Agnátus-PONT 2004 Kft.
1152 Budapest Szentmihályi út 171 3 emelet 302 iroda
Új előfizetést elektronikusan vagy személyesen kérhetsz ügyfélszolgálatunkon, illetve kapcsolatartón keresztül. Ilyen esetben gyorsabban hozzájut a dijcsomaggal beállított SIM kártyájához, melyet az előfizetői szerződésével együtt kaphat meg.
Az ügyfél személyes adatai közül a következőkre van szükség:
  • Név,
  • Születési hely, idő,
  • Anyja neve,
  • Előfizetői telefonszám melyről a hívás érkezik.
Személyes adatok módosítása díjmentes, szerződés átírás költségét az ÁSZF 8.14 pontjéban találod.
  • Név,
  • Születési hely, idő,
  • Anyja neve,
  • Előfizetői telefonszám
Ha kedvezményes mobilkészüléket vásárolsz vagy kedvezményes díjcsomagot veszel igénybe, akkor cserébe vállalnod kell, hogy meghatározott ideig (hűségidő) és feltételek mellett használod szolgáltatásainkat. Ilyenkor 12 vagy 24 hónapra szerződsz velünk, azaz vállalod, hogy a hűségidő alatt a szerződést nem mondod fel, a szolgáltatást szerződésszerűen veszed igénybe, és az általunk történő szolgáltatáskorlátozásra (pl. díjtartozás miatt), megszüntetésre nem nyújt jogalapot.
Van lehetőség hűség nélkül is bizonyos tarifákra megkötésére.
A mobil előfizetői szerződés megszüntetése előtt érdemes felvenned a kapcsolatot ügyintézőinkkel a [tel]-es telefonszámunkon, hogy megtaláljuk a számodra legkedvezőbb csomagot, megoldást.
Ha a fent leírtak ellenére szándékod továbbra is fenntartod, lemondási igényed legegyszerűbben e-mailben - az előfizető aláírását tartalmazó szkennelt igény csatolásával - küldheted el. Ezt követően a felmondási idő letelte után, kiadjuk a hordozáshoz szükséges papírokat. Felhívjuk figyelmed, hogy az utolsó díjbekérő kiállítása a hordozást követően készül el, ezen díjbekérőre előleget kérhet munkatársunk. Amennyiben a kért előleg több, mint a kiállított díjbekérő úgy visszautaljuk a többlet összeget.
Díjtartozás esetén azonban a számla rendezéséig nem áll módunkban kiadni a papírokat.
Az írásbeli nyilatkozatban az alábbi adatok feltüntetése szükséges:
  • hívószám, amire a megszüntetés vonatkozik,
  • előfizető, illetve a számlafizető családi és utóneve (ha az elő- és számlafizető személye különbözik, akkor csak az előfizető kérheti a megszüntetést),
  • ügyfélazonosítója,
  • az előfizető aláírása.
Arra is lehetőséged van, hogy megtartsd hívószámod: ehhez kezdeményezheted a telefonszám elhordozását. Ebben az esetben kérjük nyomatékosan jelezd, hogy számhordozást szeretnél.
Amennyiben a telefonszámot tőlünk kaptad és szeretnéd tovább hordozni úgy azt 10.000 Ft megfizetésésvel teheted.

Szolgáltatások

Mindkét szolgáltatás díjmentes.

Hívástartás
A szolgáltatásunkkal a folyamatban lévő aktív hívást ideiglenesen tartásba helyezheted, és ez idő alatt egy másik hívást kezdeményezhetsz anélkül, hogy az első megszakadna.
A szolgáltatást minden elõfizetőnk díjmentesen veheti igénybe, és már az elõfizetés pillanatában aktiváljuk. A Hívástartás használatához a készüléken külön beállítás elvégzése nem szükséges.
Előfordulhat, hogy a mobiltelefon nem alkalmas a szolgáltatás igénybevételére.

Hívásvárakoztatás
A szolgáltatás segítségével egy, már folyamatban lévő aktív hívás közben sípoló hang jelzi, hogy új hívásod érkezett. A folyamatban lévő aktív hívás ideiglenes tartásba helyezésével lehetőséged van fogadni az új hívást anélkül, hogy az első megszakadna. Ebben az esetben a második hívó fél nem foglalt jelzést, hanem csengést hall. A szolgáltatás a készülék menüjében aktiválható.

Hívásvárakoztatás-beállítások
  • A készüléken történő aktiválás általános, minden készülékre érvényes módja * gomb, 43, # gomb, hívásindítás gomb
  • A készüléken történő törlés általános, minden készülékre érvényes módja # gomb, 43, # gomb, hívásindítás gomb
  • A szolgáltatás állapot-ellenőrzésének (bekapcsolt állapotban van-e) minden készülékre érvényes módja: * gomb, # gomb, 43, # gomb, hívásindítás gomb
  • Hang és adat kártya:
    APN: online
    APN típusa: Írd be a 'default,supl' szót (vagy hagyd üresen)
  • Adatkártya:
    APN: net
    APN típusa: Írd be a 'default,supl' szót (vagy hagyd üresen)
A szolgáltatás díjmentes.

A visszahallgatás a Telenor hálózatából a 170-es hívószámon tudod visszahallgatni, melynek a hívása nem díjmentes.
Minden díjcsomagunk csak és kizárólag mobilinternettel köthető. Korlátlan csomag esetén minimum 4 GB mobilinternet szükséges.
A szolgáltatás díja: 128 Ft/hónap

Ne maradj le a fontos hívásokról! Hívásértesítő szolgáltatásunkkal minden olyan hívásról értesülhetsz, amit azért nem tudtál fogadni, mert a készüléked ki volt kapcsolva, vagy esetleg lefedetlen területen tartózkodtál.
A hívásértesítő szolgáltatás önmagában és a hangposta szolgáltatással együtt is működik: ha van hangpostád, és a téged hívó nem hagy hangposta üzenetet, akkor hívásértesítő SMS-üzenetet küldünk. Ha a hívó fél hagy üzenetet, akkor hangposta SMS-t kapsz készülékedre.
Igen, a következő lehetőségekkel.

Univerzális egyenleg:
Az online módon pl.: ATM automatáknál, a telebankon, internetbankon, MOL benzinkutaknál, postahivatalokban valamint a Szerencsejáték Zrt. üzleteiben feltöltött egyenleget univerzális egyenlegnek nevezzük.
Az univerzális egyenleg számlás előfizetők esetében mobilVásárlásra pl. mobilparkolás, autópálya-matrica vásárlása, és emelt díjas szolgáltatásokra pl. SMS-szavazásra egyaránt felhasználható.

Hitelkeret:
Számlás előfizetéssel rendelkező ügyfeleink hitelkerete egyaránt lehetővé teszi a mobiltelefonon keresztül történő MobilVásárlás és emelt díjas szolgáltatások igénybevételét, ugyanolyan módon mintha univerzális egyenleg lenne. Számlás előfizetők akár egész hitelkeretüket felhasználhatják MobilVásárlás szolgáltatásra. Szolgáltató előfizetői jogviszony esetében a hitelkeret lehetőségét kizárólag abban az esetben köteles Előfizető kérésére aktiválni, amennyiben a jogviszony legalább 6 hónapja fennáll és fizetési morálja megfelelő. Egyéb esetben csak a vásárlás keretének megfelelő letét megfizetése esetén tudjuk aktiválni.
Általánosságban nincs lehetőség ezen szolgáltatások aktiválására. Minden esetben egyéni elbírálás alapján kerül beállításra.
Minden díjcsomagunk csak és kizárólag mobilinternettel köthető. Percdíjas csomagok 500 MB-tól 50 GB-ig kérheted, korlátlan csomag esetén 4 GB - korlátlan belföldi mobilinternettel is elérhető.
Természetesen használhatóak az előfizetéses kártyáink az EU orszáaiban. Azonban felhívjuk figyelmed, kiutazás előtt jelezd felénk mikortól tartózkodsz az EU-ban, mert a roaming szolgáltatás alapértelmezettben tiltva van. Az EU-n belül, valamint az 1-es roaming díjzóna más országaiban alapesetben a belföldivel azonos árakon és feltételekkel vehetők igénybe a roaming mobilszolgáltatások. Ha az EU-ba, ill. az 1-es díjzónába utazol, a hanghívásért, az SMS- és MMS-küldésért, valamint az adatforgalmazásért fizetendő díjak alapesetben megegyeznek a tarifacsomagod szerinti, belföldi, más mobilhálózat irányába érvényes díjakkal.
Amennyiben tarifacsomagodhoz tartozik perc-, SMS-, vagy egyéb leforgalmazható havidíj keret, úgy az roaming során is felhasználható.

Csoporton belüli opció esetén az 1-es díjzónából inditott hívások a hálózaton kívüli percdíjjal kerül számlázásra. A tarifacsomagokban és kiegészítő adatszolgáltatásokban foglalt belföldi adatkeretek tarifacsomagonként különböző mértékben ugyan, de felhasználhatóak az EU-ban is. Egyes tarifacsomagokhoz külön EU adatkeret tartozik. Ezen adatkeretek a tarifák mellett fel vannak tüntetve. Az adatkeret elfogyását követően, túlforgalmazási díj 2,75 Ft/MB. A túlforgalmazás a teljes adatkeret elfogyásáig lehetséges, ezt követően korlátozásra kerül a mobilinternet.

Az 1-es díjzóna országai:
Andorra, Ausztria, Belgium, Bulgária, Ciprus (Észak-Ciprus 2-es zóna), Cseh Köztársaság, Dánia, Egyesült Királyság, Észtország, Finnország, Francia Guyana, Guadeloupe, Martinique, St. Martin, Franciaország, Gibraltár, Görögország, Hollandia, Horvátország, Írország, Izland, Kanári-szigetek, Lengyelország, Lettország, Liechtenstein, Litvánia, Luxemburg, Málta, Németország, Norvégia, Olaszország, Portugália, Románia, Spanyolország, Svédország, Szlovákia, Szlovénia.
Használd bátran külföldön is a mobilodat, hiszen a díjzónás besorolásnak hála könnyen kézben tarthatod költéseidet!
Minden ország, terület besorolásra került a 4 roaming díjzóna valamelyikébe. Az országonkénti listázó segít tájékozódni, hogy melyik ország milyen díjzónába tartozik és milyen roaming díjak érvényesek rá.

2-es díjzóna 3-as díjzóna 4-es díjzóna
Híváskezdeményezés Magyarországra vagy adott országon belül 395 Ft 935 Ft 935 Ft
Híváskezdeményezés egyéb díjzónába 325 Ft/perc 889 Ft/perc 1595 Ft/perc
Híváskezdeményezés Műholdas irányba - - 2845 Ft/perc
Hívásfogadás 150 Ft/perc 375 Ft/perc 1595 Ft/perc
SMS-küldés 122 Ft 220 Ft 190 Ft
Adatroaming díja 210,83 Ft/0,1 MB 247,20 Ft/0,1 MB 577,91 Ft/0,1 MB

2-es díjzóna országai:
Amerikai Egyesült Államok, Ausztrália, Bosznia-Hercegovina, Brazília, Egyesült Arab Emírségek, Egyiptom, Észak-Ciprus, Hong Kong, India, Indonézia, Izrael, Japán, Kanada, Kína, Koreai Köztársaság (Dél-Korea), Koszovó, Malajzia, Marokkó, Mexikó, Montenegro, Oroszország, Svájc, Szerbia, Szingapúr, Tajvan, Thaiföld, Törökország, Ukrajna, Új-Zéland.

3-as díjzóna országai:
Afganisztán, Albánia, Algéria, Angola, Anguilla, Antigua és Barbuda, Argentína, Aruba, Azerbajdzsán, Bahama-szigetek, Bahrein, Banglades, Barbados, Benin, Bermuda, Bolívia, Brit Virgin szigetek, Brunei, Chile, Costa Rica, Dél-afrikai Köztársaság, Dominikai Közösség, Dominikai Köztársaság, Ecuador, Egyenlítői Guinea, Elefántcsontpart, El Salvador, Fehéroroszország, Feröer-szigetek, Fidzsi-szigetek, Fülöp-szigetek, Gambia, Ghána, Grenada, Grúzia, Guatemala, Guernsey (Csatorna-szigetek), Guinea, Guyana, Haiti, Honduras, Irak, Irán, Jamaica, Jemen, Jersey (Csatorna-szigetek), Jordánia, Kajmán-szigetek, Kambodzsa, Kamerun, Katar, Kazahsztán, Kenya, Kirgizisztán, Kolumbia, Kongói Demokratikus Köztársaság, Kuba, Kuvait, Laosz, Libanon, Libéria, Macedónia, Madagaszkár, Makaó, Maldív-szigetek, Mali, Mauritius, Man-sziget, Moldova, Moldávia, Mongólia, Mozambik, Myanmar, Namíbia, Nepál, Nicaragua, Niger, Nigéria, Omán, Örményország, Pakisztán, Palesztína, Panama, Pápua Új-Guinea, Paraguay, Peru, Puerto Rico, Seychelle-szigetek, Sierra Leone, Sri Lanka, St. Kitts & Nevis, St. Lucia, St. Vincent & the Grenadines, Szamoa, Szaúd-Arábia, Szenegál, Szíria, Szudán, Tádzsikisztán, Tanzánia, Trinidad és Tobago, Türkmenisztán,Tunézia, Turks & Caicos, Uganda, Uruguay, Üzbegisztán, Vanuatu, Venezuela, Vietnám, Zambia, Zimbabwe, Zöld-foki Köztársaság.

4-es díjzóna országai:
TIM Italy (Tengeri);OnAir (Műholdas);AeroMobile (Műholdas);Thuraya (Műholdas);Simmin Island (Tengeri);Vodafone Malta (Tengeri)

Alapelvek, melyek minden külföldről kezdeményezett és fogadott hívásnál megegyeznek:
  • A külföldön fogadott roaming-hívások esetében a hívott fél is fizet.
  • A külföldön kezdeményezett és fogadott hívások, illetve az egyéb külföldön igénybe vett szolgáltatások (pl. SMS küldése) díját forintban, Magyarországon kell kiegyenlíteni.
  • A hívások és egyéb szolgáltatások díját a távközlési szolgáltatásokra érvényes mindenkori általános forgalmi adó terheli.
  • A tarifacsomagok kedvezményei nem vonatkoznak az ezen díjzónákban kezdeményezett és fogadott hívásokra. A 2-es, 3-as, és 4-es díjzónában négy különböző percdíj érvényes, attól függően, hogy melyik zónába telefonálsz az adott országból. A percdíjak minden napszakban és időszakban szolgáltatótól függetlenül egységesek.
  • Minden megkezdett egység díjköteles.
Minden magyarországi, belföldi hálózatból indított külföldre (nemzetközi számra) irányuló hívás külföldre telefonálásnak, nemzetközi hívásnak minősül, akkor is, ha az EU-ba irányul.
Zóna Percdíj
1-es zóna 91 Ft
2-es zóna 142 Ft
3-as zóna 162 Ft
4-es zóna 193 Ft
5-ös zóna 270 Ft
6-os zóna 529 Ft
1-6 zóna SMS 67 Ft
1. zóna országai:
Ausztrália vezetékes, Ausztria vezetékes, Csehország vezetékes, Finnország vezetékes, Franciaország vezetékes, Görögország vezetékes, Hollandia vezetékes, Izrael vezetékes, Nagy-Britannia és Észak-Írország vezetékes, Németország vezetékes, Norvégia vezetékes, Olaszország/Vatikán vezetékes,Románia vezetékes Spanyolország vezetékes, Svájc vezetékes, Svédország vezetékes, Szlovákia vezetékes, USA (beleértve Kanada, Amerikai Virgin-szigetek, Puerto Rico, Hawaii)

2. zóna országai:
Belgium vezetékes, Bosznia–Hercegovina vezetékes, Bulgária, Csehország mobil, Dánia vezetékes, Görögország mobil, Horvátország vezetékes, Írország vezetékes, Japán vezetékes, Lengyelország vezetékes, Németország mobil, Norvégia mobil, Oroszország, Románia mobil, Szlovákia mobil, Szlovénia vezetékes, Ukrajna

3. zóna országai:
Andorra, Ausztrália mobil, Ausztria mobil, Belgium mobil, Bosznia–Hercegovina mobil, Ciprus vezetékes, Dánia mobil, Észtország vezetékes, Finnország mobil, Franciaország mobil, Hollandia mobil, Hongkong, Horvátország mobil, Írország mobil, Izrael mobil, Japán mobil, Szerbia, Montenegró, Lengyelország mobil, Lettország vezetékes, Liechtenstein vezetékes, Litvánia vezetékes, Luxemburg vezetékes, Macedónia, Moldova vezetékes, Monaco, Nagy-Britannia és Észak-Írország mobil, Olaszország/Vatikán mobil, Portugália vezetékes, Spanyolország mobil, Svájc mobil, Svédország mobil, Szingapúr, Szlovénia mobil, Törökország

4. zóna országai:
Albánia, Algéria, Angola, Argentína, Azerbajdzsán, Bahrein, Barbados, Bermuda, Brazília, Ciprus mobil, Dél-afrikai Köztársaság, Egyesült Arab Emirátusok, Észtország mobil, Fehéroroszország, Francia Guyana, Fülöp-szigetek,Guinea, Grúzia, Guadeloupe, Guatemala,Holland Antillák, Izland, Kamerun, Kazahsztán, Kolumbia, Koreai Köztársaság, Lettország mobil, Líbia, Liechtenstein mobil, Litvánia mobil, Luxemburg mobil, Malajzia, Málta, Marokkó, Martinique, Mexikó, Moldova mobil, Palesztin Önkormányzati Területek, Panama, Peru, Portugália mobil, San Marino, Seychelles-szigetek,Szenegál, St. Pierre és Miquelon, St. Vincent és a Grenadine-szigetek, Szaúd-Arábia, Szíria, Szudán, Tanzánia (Zanzibár is), Thaiföld, Tunézia, Uganda, Új-Zéland, Uruguay, Venezuela, Zambia, Zimbabwe

5. zóna országai:
Benin,Bhután, Bolívia, Burundi, Chile, Costa Rica, Dominikai Közösség, Dominikai Köztársaság, Ecuador, Egyiptom,Elefántcsontpart, Etiópia, Feröer, Gabon,Ghána, Gibraltár, Honduras, India, Indonézia, Irak, Irán, Jamaica, Jemen, Jordánia, Katar, Kenya, Kirgizisztán, Kuba, Kuvait, Lesotho, Libanon, Libéria, Malawi, Mauritius, Mianmar, Mongólia, Mozambik, Namíbia, Nicaragua,Niger,Nigéria, Omán, Örményország,Pápua Új-Guinea, Reunion, Salvador, Szváziföld, Tádzsikisztán, Tajvan, Türkmenisztán, Üzbegisztán

6. zóna országai:
Afganisztán, Anguilla, Antigua és Barbuda, Aruba, Ascension,Amerikai Szamoa,Ausztrália külbirtokai (Antarktisz, Norfolk-sziget), Bahama-szigetek, Banglades, Belize, Bissau-Guinea, Botswana,Burkina Faso, Brit Virgin-szigetek,Brunei, Comore-szigetek és Mayotte, Cook-szigetek, Csád, Diego Garcia, Dzsibuti, Eritrea, Északi-Mariana-szigetek, Egyenlítői-Guinea,Falkland-szigetek, Fidzsi-szigetek, Francia Polinézia, Gambia,Guyana,Grenada, Grönland, Guam, Haiti, Kajmán-szigetek, Kambodzsa, Kelet-Timor, Kína, Kiribati,Kongó, Kongói Demokratikus Köztársaság (Zaire), Koreai NDK,Közép-afrikai Köztársaság, Laosz, Madagaszkár, Makaó,Mali, Maldív-szigetek,Marshall-szigetek,Mauritánia, Midway-szigetek,Mikronézia, Montserrat,Nauru, Nepál, Niue, Pakisztán,Palau,Paraguay, Pitcairn-szigetek, Ruanda, Salamon-szigetek, Sao Tomé és Príncipe, Sierra Leone, Srí Lanka, St. Kitts és Nevis, St. Lucia, Suriname,Szamoa, Szent Ilona, Szomália,Togo, Tokelau-szigetek,Tonga, Trinidad és Tobago, Turks és Caicos-szigetek, Tuvalu, Új-Kaledónia, Vanuatu,Vietnam,Wallis és Futuna, Wake-sziget, Zöld-foki Köztársaság

Számlázás

A számlázás kezdete a hónap első napja, kivétel képez ez alól ha új előfizetői szerződés nem ezen a napon történik. Ilyen esetben a számlázás kezdete a kártya aktiválás napja. Számlázás vége legtöbb esetben a hónap utolsó napja, kivétel a számhordozással való szerződésbontás. A mobilinternet keret kezdete és lezárása azonos a számlázással.
Belföldi hívás tekintetében a számodra legkedvezőbb, az összes tarifánk számlázása másodperc alapon történik. Amennyiben EU díjövezet 1-ből indítasz hívást, úgy az perc alapú számlázással történik. Minden egyéb esetben perc alapú, így minden megkezdett perc esetén egész percnek minősül. Mobilinternet elszámolása 1 kB-os egységekben történik (1 MB = 1024 kB).
Cégünk 2017.01.01 díjbekérőt küld, majd a befizetést követően küldjük meg a számlát mely e-számla. Minden hónap 10. naptári napjáig cégünk elkészíti, a kapott adatok alapján a díjbekérődet. Ezen tételesen feltüntetjük az elmúlt hónap forgalmi adatait. Roaming forgalom esetén előfordulhat, hogy a forgalmazott adat elszámolása átcsúszik további hónapra. A díjbekérőt szerződésednek megfelelő módon küldjük meg (elektronikusan vagy postai úton), melynek elkészültéről, fizetési határidejéről és a befizetéshez szükséges adatokról SMS és/vagy email értesítést is küldünk. Fizetési határidő díjbekérő keltétől számított 8 naptári nap. Ezt követően egy 5-7 napos türelmi időt biztosítunk még, mely idő alatt egyelőre nem számolunk fel késedelmi díjat. Amennyiben ezen időszak alatt sem kerül befizetésre a kiküldött díjbekérő összege, úgy SMS és/vagy email útján tájékoztatunk a további ügymenetről esetleges szolgáltatás korlátozásról. Ha a kiküldött tájékoztatóban megjelölt ideig továbbra sem kerül kiegyenlítésre a rendezetlen tartozás, úgy abban az esetben korlátozzuk kimenő hívásaid és az SMS küldés szolgáltatást.
Társaságunknál két féle fizetési módot különböztetünk meg:
  • Átutalás
  • Csekkes fizetés
Átutalás választása esetén a díjbekérőt emailben kapod meg. A díjbekérőt kiegyenlítheted online felületen bankkártyáddal, iCsekk mobilapplikációval, banki átutalással. Befizetés feldolgozását követően a számlázz.hu partnerünk által kerül megküldésre neked az elkészült e-számlát, melyről emailben értesítenek. A számlázz.hu vállalja a számlák tárolását és megőrzését a törvényben meghatározott ideig. A kiállított számlákat interneten keresztül megtekintheted és letöltheted. Az e-számlát már nem kell újra teljesíteni, hiszen a teljesítést követően kerül kiállításra és feltüntetésre kerül, hogy „PÉNZÜGYILEG RENDEZVE”. Csekkes fizetés esetén postai úton küldjük papír alapon a díjbekérőt, melyet fizethetsz postán vagy iCsekk alkalmazással illetve online felületen bankkártyával egyaránt. Felhívjuk figyelmed a csekkes fizetés választása esetén a számla ugyanúgy e-számla kerül kiállításra melyről itt is emailben küldünk értesítést. A csekkes fizetés 400 Ft költség a számlán felül mely „papír alapú számla” megnevezéssel kerül feltüntetésre minden hónapban. Ezen díj minden esetben egészében fizetendő. Természetesen van mód személyesen Ügyfélszolgálatunkon is fizetni, készpénzben vagy bankkártyával.

Feldolgozás átfutási ideje befizetési tipusok szerint:
  • Online bankkártyás fizetés: 1-2 óra alatt frissül a rendszerünkben,
  • Átutalás: 1-4 óra, kivétel lehet a takarékpénztári utalás mely több nap is lehet,
  • CIB banki pénztári befizetés: 1-4 óra,
  • iCsekk alkalmazás: 1-2 munkanap,
  • Postai csekk: 4-8 munkanap.
Felhívjuk figyelmedet, a számla kiállítása jogszabályi előírások alapján a befizetés beérkezéséstől 14 napon belül valósul meg. Banki átutalás és befizetés esetén, kérjük a közlemény rovatban tüntesd fel a befizető azonosítót, mely a díjbekérőn és SMS üzenetben is megtalálható. Több díjbekérő egyidejű utalása vagy befizetés esetén vesszővel elválasztva írd be egymás után a különböző befizető azonosítókat. Fontos hogy ne használj pontos vesszőt csak vesszőt a közlemény rovatban.
Az e-csomag szolgáltatással papír alapú díjbekérő és számla helyett elektronikus formában tekintheted meg a díjbekérődet és számládat, a számla elkészültéről e-mailben és/vagy SMS-ben értesítünk. A kiküldött díjbekérőt egyszerűen fizetheted bankkártyával online felületünkön, iCsekk mobil alkalmazással vagy átutalással. Ezt követően e-számlát küldünk a részedre melyet a számlázz.hu tárol, a törvényi előírásoknak megfelelően. Itt megtekintheted vagy lementheted a kiállított számlákat.

Amit az e-számláról tudni kell:
  • Egyenértékű a papírszámlával. Az elektronikus formában elkészült számlák ugyanolyan hiteles számlának minősülnek, mint a postai úton kiküldött papírszámla, hivatalos ügyek intézéséhez is felhasználhatóak.
  • Gyors és megbízható. A számlák a kiállításuk után rendelkezésre állnak, érkezésükről e-mailben küldünk értesítést. A lementett vagy a számlázz.hu-n elérhető elektronikus számlák bármikor visszakereshetőek, akár 8 évre visszamenőleg.
  • Elektronikus szolgáltatás, így interneten keresztül bárhonnan hozzáférhetsz.
  • Környezetbarát megoldás, hiszen nem használunk fel papírt a számlák nyomtatásához, nem küldünk postai csekket sem. Ezáltal minden elektronikusan történik.
Fizetési határidő díjbekérő keltétől számított 8 naptári nap. Ezt követően egy 5-7 napos türelmi időt biztosítunk még, mely idő alatt egyelőre nem számolunk fel késedelmi díjat. Amennyiben ezen időszak alatt sem kerül befizetésre a kiküldött díjbekérő úgy SMS és/vagy email útján tájékoztatunk a további ügymenetről esetleges korlátozásról. A kiküldött tájékoztatóban megjelölt ideig továbbra sem kerül kiegyenlítésre, úgy abban az esetben korlátozzuk kimenő hívásaid és SMS küldés szolgáltatást. A korlátozás csak a befizetés után kerül feloldásra, mely feloldás alapján Visszakapcsolási díjat számítunk fel. Az aktuális visszakapcsolási díj mértékéről az ÁSZF 8.14 pontjában tájékozódhatsz vagy az eseti díjak pont alatt.

Eseti díjazás

Amennyiben tárgyhónapban eléred a bruttó 10.000 Ft értékű forgalmat a tarifacsomag havidíján felül, Szolgáltató jogosult hóközi díjbekérő kiállítására. Amennyiben Előfizető fizetési kötelezettségét a díjbekérőn vagy számlán feltüntetett határidőn belül nem teljesíti, Szolgáltató jogosult a szolgáltatást korlátozni.
A fekete lista (preventel) a telekommunikációs szolgáltatók által közösen fentartott negatív ügyfél adatbázis. A számlákat késedelmesen- vagy nem fizető előfizetők adatbázisa. Amennyiben szerepelsz ezen a listán úgy szerződést társaságunkkal csak plusz letét megfizetése mellett köthetzs. Ezen letét összegéről az ÁSZF 8.14 pontjában tájékozódhat vagy az eseti díjak pont alatt.
Szolgáltató előfizetői jogviszony esetében a Magyarországon kívüli hívások lehetőségét kizárólag abban az esetben köteles Előfizető kérésére aktiválni, amennyiben a jogviszony legalább 6 hónapja fennáll és fizetési morálja megfelelő. Előfizető a külföldi hívások lehetőségét 6 hónapot megelőzően is kérheti Szolgáltatótól, amennyiben a szolgáltatás aktiválását megelőzően az ÁSZF 8.14 pontjában található Tarifa-táblázat szerinti roaming-előleget fizet.

Egyéb

Kártyapótlás: ha ellopták, vagy elveszítetted a SIM kártyádat, kártyapótlással tudod a számodat ismét használni. A kártyapótlást jelezed az ügyfélszolgálatnak és ezt követően a Telenor értékesítési pontokon átveheted, melynek egyszeri díja 5.100 Ft. Ez az összeg utólag, a számlában kerül kiszámlázásra. Az ügyintézéshez a megfelelő dokumentumokra lesz szükséged.

Kártyacserére az alábbi esetekben lehet szükséged:
  • Fizikailag sérült kártya cseréje
  • PIN/PUK kód letiltása miatt
  • Normál méretű SIM kártya cseréje MicroSIM-re és fordítva
Kártyacsere igényed jelezd felénk az ügyfélszolgálaton, ekkor kapsz egy kártyaszintű jelszót aminek a segítségével bármelyik Telenor üzletben van lehetőséged cserélni a simet. Kártyacserének egyszeri díja 3.825 Ft. Számlás és Új Generációs Kártyás előfizetőknek utólag, a számlában terheljük ki ezt az összeget.

A kártyacsere az alábbi esetekben díjmentes:
  • programhibás SIM kártya cseréje,
  • 0/100/160 memóriás (régi) SIM kártya cseréje új típusú SIM kártyára,
  • 2 évnél régebbi SIM kártya esetén.
Cégünk elsődlegesen univerzális SIM kártyát használ melyből a megfelelő méretű SIM kitörhető.

SIM kártya méretei lehetnek:
-MiniSIM: Ez a legismertebb, 25*15*0,8 mm nagyságú. Közel 20 éve van jelen a piacon, a legtöbb mobiltelefon ezt a szabványt részesíti előnyben
-MicroSIM: 15*12*0,8 mm nagyságú, ezt az okostelefonoknál az Apple és az androidos szoftvert futtató eszközök újabb generációján kezdték el használni. Az első MicroSIM 2010 januárjában, az IPad megjelenésekor jött ki, mivel az IPad csak azt a szabványt támogatta.
-NanoSIM: 2012 szeptember 28-ától van jelen a magyar piacon. 0,1mm-rel vékonyabb, mint a Micro- és a Mini- SIM kártya, így csupán 12,3*8,8*0,67 mm.